ປະຫວັດສາດຂອງ MG ນັບຕັ້ງແຕ່ 1920 - Yula.la

ປະຫວັດສາດຂອງ MG ນັບຕັ້ງແຕ່ 1920

Mar. 26, 2022, 11:08 pm.
1920
1924
MG MORRIS GARAGES ໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນ
Cecil Kimber ເຂົ້າຮ່ວມ Morris Cars ໃນປີ 1921 ແລະກາຍເປັນຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປຂອງ Morris ໃນປີ 1922. ລາວໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນການຜະລິດລົດ Morris ລຸ້ນຂອງຕົນເອງເພື່ອຊຸກຍູ້ການຂາຍ. ລົດເຫຼົ່ານີ້ເອົາຊື່ມາຈາກບ່ອນທີ່ພວກເຂົາຂາຍ, Morris Garage. The MG ທໍາອິດແມ່ນ 14/28, ອີງໃສ່ Morris Oxford.
1929
ການກ້າວໄປສູ່ຄວາມນິຍົມເພີ່ມຂຶ້ນຂອງ ABINGDON
MG ໝາຍ ຄວາມວ່າບໍລິສັດໄດ້ຂະຫຍາຍສະຖານທີ່ເດີມຂອງມັນໃນໄວໆນີ້. MG ໃນທີ່ສຸດກໍຈະຍ້າຍໄປຢູ່ໃນເມືອງທີ່ກາຍເປັນບ່ອນດຽວກັນກັບ marque, Abingdon on Thames. Abingdon ຈະເປັນເຈົ້າພາບການຜະລິດ MG ສໍາລັບຫ້າສິບປີຂ້າງຫນ້າ.
1930 - 1949
1930
ສະໂມສອນລົດ MG ເກີດ
ໃນວັນທີ 12 ເດືອນຕຸລາປີ 1930 ສະໂມສອນລົດ MG ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນ. 30 MGs ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມຢູ່ທີ່ໂຮງແຮມ Roebuck, ໃກ້ກັບ Stevenage. ສະ​ໂມ​ສອນ​ໄດ້​ຂະ​ຫຍາຍ​ຕົວ​ຢ່າງ​ວ່ອງ​ໄວ​ແລະ​ດຶງ​ດູດ​ຫຼາຍ​ກວ່າ 500 ສະ​ມາ​ຊິກ​ໃນ​ປີ 1933​.
1931
ບັນ ທຶກຄັ້ງທຳອິດ
MG EX120 'The Magic Midget' ສ້າງສະຖິຕິຄວາມໄວທາງດິນ, ກາຍເປັນລົດຄັນທຳອິດ 750cc ທີ່ມີຄວາມໄວເກີນ 100, ຄວາມໄວສູງສຸດ 103.13 mph.
1933
MG ຊະນະໃນ
ອິຕາລີ MG ກາຍເປັນ marque ທີ່ບໍ່ແມ່ນອິຕາລີທໍາອິດທີ່ຊະນະການແຂ່ງຂັນ Mille Miglia (1000 Mile) ໃນອິຕາລີ. K3 Magnette ຂອງ MG ໄດ້ຊະນະຊັ້ນຮຽນແລະສະຖານທີ່ຂອງ MG ໃນໂລກຂອງ motorsport ແມ່ນ cemented.
1945
AMERICA ຕົກຢູ່ໃນຄວາມຮັກກັບ MG
ສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີ 2 ໄດ້ເຫັນທະຫານອາເມລິກາຫຼາຍພັນຄົນມຸ່ງຫນ້າໄປຍັງອັງກິດແລະເອີຣົບເປັນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຄວາມພະຍາຍາມສົງຄາມ - ໃນໄລຍະເວລາຂອງພວກເຂົາຢູ່ໃນອັງກິດພວກເຂົາໄດ້ພົບກັບລົດກິລາ MG T Type ແລະຫຼາຍຄົນໄດ້ນໍາພວກເຂົາກັບບ້ານອາເມລິກາ. ການຂັບເຄື່ອນການສົ່ງອອກຂອງອັງກິດເຫັນວ່າມີຈໍານວນຫຼວງຫຼາຍແລະສະຫະລັດໄດ້ກາຍເປັນຕະຫຼາດສົ່ງອອກທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດຂອງ MG.
1950 - 1959
1950
MGLIVE! IS BORN
ກອງປະຊຸມການແຂ່ງຂັນສາກົນ Silverstone ຄັ້ງທໍາອິດ, ໃນມື້ນີ້ເອີ້ນວ່າ MGLive! ຖືກຈັດຂຶ້ນ. ​ເຫດການ​ດັ່ງກ່າວ​ໄດ້​ຖືກ​ຈັດ​ຂຶ້ນ​ເປັນ​ປະຈຳ​ທຸກໆ​ປີ​ນັບ​ແຕ່​ນັ້ນ​ມາ.
1952
ບໍລິສັດເຄື່ອງຈັກຂອງອັງກິດໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງ ຂຶ້ນ
ຫຼັງຈາກສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີສອງມີຄວາມຈໍາເປັນສໍາລັບການປັບໂຄງສ້າງໃນອຸດສາຫະກໍາມໍເຕີຂອງອັງກິດ, ນີ້ເຫັນວ່າ MG ໄດ້ລວມເຂົ້າເປັນບໍລິສັດຫນຶ່ງທີ່ປະກອບມີຄູ່ຮ່ວມງານຂອງຕົນເຊັ່ນ Morris ແລະ Riley ພ້ອມກັບຄູ່ແຂ່ງເຊັ່ນ Austin ແລະ Wolseley.
1955
THE MGA
Arguably ເປັນລົດທີ່ສວຍງາມທີ່ສຸດທີ່ຈະໃສ່ MG octagon, MGA ມາຮອດໃນປີ 1955. ໃນເບື້ອງຕົ້ນຂັບເຄື່ອນໂດຍເຄື່ອງຈັກ 1500cc, ນີ້ໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນເປັນ 1600cc ໃນປີ 1959. ຄຽງຄູ່ກັບລົດເຫຼົ່ານີ້ MG ຍັງຜະລິດແບບ Twin-cam, ການຜະລິດ 106bhp. ຫຼາຍກວ່າ 100,000 MGAs ໄດ້ຖືກຜະລິດ, ເກືອບ 95,000 ຂອງເຫຼົ່ານີ້ຖືກສົ່ງອອກຈາກອັງກິດ.
1957
RECORD BREAKERS
EX181, ອີງໃສ່ MGA, ໄດ້ຖືກນໍາໄປຫາບ່ອນພັກຜ່ອນ Bonneville Salts ໃນຂະນະທີ່ MG ກັບຄືນສູ່ໂລກຂອງການທໍາລາຍສະຖິຕິ. ເຄື່ອງຈັກ 1489cc ໄດ້ພັດທະນາ 290hp ແລະຜູ້ຂັບຂີ່ legendary Sir Stirling Moss ເອົາລົດໄປສູ່ 245.64 mph.
1959
ANOTHER RECORD BREAKER
MG returned to the salt two years and set more records. American driver Phil Hill took the MG to 254.91mph. The enlarged 1506cc supercharged, twin cam engine, developed over 300bhp and remains the fastest MG ever.
1960 - 1979
1962
THE MGB
The best-selling MG of all time, the MGB roadster, arrived in 1962. It’s arguably the first modern MG, since it was the first car from the marque to use monocoque construction, rather than a separate chassis as the MGA and others had. Like the MGA before, the majority of MGB’s would be sent to the United States. It remained in production until 1980.
1965
THE MG BGT
The BGT ມາຮອດໃນປີ 1965, ເຮັດໃຫ້ MGB ເປັນ 'Grand Tourer' ທີ່ແທ້ຈິງ. ການອອກແບບຫຼັງຄາແບບໃໝ່ໄດ້ມາລະຍາດຈາກການອອກແບບເຮືອນທີ່ມີຊື່ສຽງຂອງອີຕາລີ Pininfarina ແລະປະສົມປະສານການດຶງດູດກິລາຂອງ B ກັບການປະຕິບັດຕົວຈິງຂອງ hatchback.
1967
MGC ແລະ MGC GT
The MGB ໄດ້ພິສູດຜົນສໍາເລັດອັນໃຫຍ່ຫຼວງສໍາລັບ MG ແລະນີ້ນໍາໄປສູ່ການແນະນໍາວ່າຂອບເຂດຂອງລົດສາມາດຂະຫຍາຍອອກໄດ້. ຄວາມພະຍາຍາມທໍາອິດນີ້ແມ່ນການສ້າງ MGC. C ໄດ້ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນຈໍານວນຈໍາກັດຫຼາຍ, ໂດຍຢຸດເຊົາການຜະລິດໃນປີ 1969, ໂດຍມີ HRH Prince Charles, ເຈົ້າຊາຍຂອງ Wales, ເປັນຫນຶ່ງໃນເຈົ້າຂອງທີ່ມີຊື່ສຽງທີ່ສຸດ.
1968
ການເກີດຂອງ
ອັງກິດ Leyland Leyland Motors ສົມທົບກັບ BMC ເພື່ອສ້າງອັງກິດ Leyland. ພາຍໃຕ້ Leyland ຂອງອັງກິດ, MG ຈະເຮັດວຽກຄຽງຄູ່ກັບ Jaguar, Rover ແລະ Triumph.
1973
MG BGT V8
ການເປັນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງອັງກິດ Leyland ຫມາຍຄວາມວ່າ MG ມີການເຂົ້າເຖິງເຄື່ອງຈັກໃນຂອບເຂດທີ່ກວ້າງຂວາງ, ນີ້ປະກອບມີເຄື່ອງຈັກ Rover V8 3.5 ລິດ. Tuner Ken Costello ໄດ້ເລີ່ມປ່ຽນພະລັງງານປົກກະຕິຂອງ MGB ແລະ GT ເປັນ V8 ໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1970. ລົດທີ່ສ້າງຂຶ້ນໂດຍໂຮງງານຜະລິດໄດ້ເປີດຕົວໃນປີ 1973 ເພື່ອເປັນການທົບທວນທີ່ນິຍົມ.
1980- 1989
1980
ການ ປິດເມືອງ ABINGDON
ຊຸມປີ 1970 ບໍ່ແມ່ນທົດສະວັດທີ່ສຳເລັດຜົນສຳລັບ Leyland ຂອງອັງກິດ, ດ້ວຍການຂາຍລົດທີ່ທຸກຍາກ ແລະບັນຫາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງກັບສະຫະພັນການຄ້າ. ການຜະລິດ MG ຢູ່ Abingdon ຍັງຄົງບໍ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກເລື່ອງນີ້, ຍ້ອນກໍາລັງແຮງງານທີ່ຊື່ສັດ, ມຸ່ງຫມັ້ນແລະມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ໃນທ້າຍຊຸມປີ 1970, ອັງກິດ Leyland ໄດ້ຖືກສັນຊາດແລະຈໍາເປັນຕ້ອງປະຫຍັດເງິນ.
1982
ການ ກັບຄືນຂອງ OCTAGON
ເຖິງວ່າຈະມີການປິດ Abingdon, MG marque ພິສູດຄວາມນິຍົມເກີນໄປທີ່ຈະຫາຍໄປ. ໃນເດືອນພຶດສະພາ 1982, MG Metro 1300 ເປີດຕົວ. ມັນແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນ 'ໝວກ ຮ້ອນ' ທຳ ອິດແລະຈະ ນຳ ໄປສູ່ລຸ້ນທີ່ໄວກວ່າ, MG Metro Turbo ໃນປີຕໍ່ມາ. MG Metro ພິສູດວ່າເປັນຜົນສໍາເລັດອັນໃຫຍ່ຫຼວງແລະສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມຕ້ອງການ, ແລະຄວາມຮັກ, ສໍາລັບລົດຍົນ MG.
1985
MG JOINS GROUP B
ດ້ວຍປະສິດທິພາບຂອງລົດຊຸບເປີ້ ແລະຄົນຂັບລົດຊຸບເປີສະຕາ, ຊຸມປີ 1980 ເຫັນວ່າການຊຸມນຸມເຖິງຈຸດສູງສຸດໃນຄວາມນິຍົມ, ໂດຍຜູ້ຜະລິດເຊັ່ນ: Audi ແລະ Peugeot ມີຄວາມມ່ວນກັບການປະກາດຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງກັບລົດການຊຸມນຸມຂອງພວກເຂົາ. Austin Rover, ເຈົ້າຂອງ MG, ຕ້ອງການຊິ້ນສ່ວນຂອງການປະຕິບັດແລະດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງເປີດເຜີຍ MG Metro 6R4. ລົດດັ່ງກ່າວມີເຄື່ອງຈັກ 3.0, V6 ຢູ່ດ້ານຫຼັງ ແລະ ພັດທະນາແຮງກວ່າ 410 ມ້າ.
1985
MG EXE CONCEPT
ໃນກາງຊຸມປີ 1980 ຄວາມຊົງຈໍາຂອງລົດສະປອດ MG ກໍາລັງເລີ່ມຈືດຈາງລົງ ແລະດັ່ງນັ້ນ Austin Rover ເປີດຕົວ MG EXE Concept, ອອກແບບມາເພື່ອເຕືອນທຸກຄົນກ່ຽວກັບມໍລະດົກຂອງລົດກິລາຂອງ MG. ອອກແບບໂດຍ Roy Axe, ລົດດັ່ງກ່າວມີຄວາມຄ້າຍຄືກັນກັບ NSX ຂອງ Honda.
1990 - 1999
1990
ສະໂມສອນລົດ MG ເປີດ
ພາຍຫຼັງເກືອບ 20 ປີໃນອົບພະຍົບ, ປີ 1990 ໄດ້ເຫັນສະໂມສອນລົດ MG ກັບຄືນສູ່ບ້ານແຫ່ງຈິດວິນຍານ, ເພື່ອເປີດສໍານັກງານໃຫຍ່ຂອງຕົນ, ເຊິ່ງຕັ້ງຊື່ເພື່ອເປັນກຽດແກ່ຜູ້ກໍ່ຕັ້ງຂອງ MG, Cecil Kimber. Kimber House ຢືນຢູ່ໃນເງົາຂອງໂຮງງານຕົ້ນສະບັບ, ຢູ່ໃນເສັ້ນທາງທີ່ MGs ທັງຫມົດໄດ້ຖືກຂັບເຄື່ອນໃນການຜະລິດດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້.
1992
A LEGEND REBORN
ຕະຫຼອດຊຸມປີ 1980 ຄວາມນິຍົມຂອງລົດ MGB ແລະລົດຄລາສສິກໂດຍທົ່ວໄປເລີ່ມຂະຫຍາຍຕົວແລະມີຄວາມຕ້ອງການທີ່ຊັດເຈນສໍາລັບລົດກິລາອີກເທື່ອຫນຶ່ງ. ມາຮອດເວລານີ້ MG ເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງອັນທີ່ຮູ້ກັນໃນນາມກຸ່ມບໍລິສັດ Rover – ດ້ວຍຍອດຫຸ້ນຂອງບໍລິສັດຫຼຸດລົງເປັນພຽງລົດ Rover.
1995
THE MGF
The MGF ເປັນລົດກິລາ MG ລຸ້ນທຳອິດທັງໝົດຕັ້ງແຕ່ປີ 1962 ແລະມີຄວາມຕື່ນເຕັ້ນອັນໃຫຍ່ຫຼວງກ່ອນການອອກຈຳໜ່າຍຂອງລົດ. ມັນເປັນນະວັດຕະກໍາ, ເຊັ່ນດຽວກັນ, ມີເຄື່ອງຈັກກາງແລະລະງັບອາຍແກັສ. ມັນໄດ້ກາຍເປັນຂາຍດີທີ່ສຸດຢ່າງໄວວາໃນທົ່ວໂລກ. ໃນເວລານີ້, ກຸ່ມ Rover ແມ່ນຢູ່ພາຍໃຕ້ການເປັນເຈົ້າຂອງຂອງ BMW ແລະບໍ່ຕ້ອງການ MG ທີ່ຈະແຂ່ງຂັນກັບລົດກິລາ Z ຂອງຕົນ, MGF ບໍ່ເຄີຍເຮັດໃຫ້ມັນກັບສະຫະລັດ.
2000 - 2009
2001
A NEW RANGE
2001 ເຫັນ BMW ຂາຍຄວາມສົນໃຈໃນກຸ່ມ Rover ແລະບໍລິສັດໃຫມ່ກໍ່ຕັ້ງຂຶ້ນ, MG Rover Group. ບໍລິສັດໃຫມ່ໄດ້ກໍານົດຢ່າງໄວວາທີ່ຈະເຮັດວຽກ, ເປີດຕົວລົດ trio ໂດຍອີງໃສ່ລົດໂລເວີແລະ hatchbacks, ຜົນໄດ້ຮັບແມ່ນ MG ZR, ZS, ZT ແລະ ZT-T. ໃນເວລາດຽວກັນ, MGF ໄດ້ຖືກປັບປຸງຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ກາຍເປັນ MG TF.
2003
MG SV
2003 ໄດ້ເຫັນການເປີດຕົວຂອງ MG XPower SV. ດ້ວຍຮູບແບບທີ່ຮຸກຮານຂອງມັນ, ຮ່າງກາຍຂອງເສັ້ນໄຍກາກບອນແລະ Mustang-source 4.6 ລິດ V8, SV ແມ່ນເປັນໄປບໍ່ໄດ້ທີ່ຈະບໍ່ສົນໃຈ. ຫນ້ອຍກວ່າ 100 SVs ໄດ້ສໍາເລັດກ່ອນທີ່ຈະລົ້ມລົງຂອງ MG Rover ໃນປີ 2005. ມີພຽງແຕ່ສາມ SV-S ເທົ່ານັ້ນທີ່ເຊື່ອວ່າໄດ້ເຮັດ.
2007
ໂອກາດໃຫມ່
MG Rover ລົ້ມລົງໃນປີ 2005 ແລະຫຼາຍຄົນຄິດວ່າຈະເປັນຈຸດສິ້ນສຸດຂອງ MG marque. ຖ້າມີສິ່ງຫນຶ່ງທີ່ MG ໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນໃນໄລຍະປີທີ່ຜ່ານມາ, ຄວາມຢືດຢຸ່ນຂອງມັນ. ການຜະລິດ MG ກັບຄືນມາແລະຄັ້ງທໍາອິດ, ໃນປະເທດຈີນ. Nanjing Automotive Corporation (NAC) ຊື້ສິດທິການຜະລິດຂອງ MG TF, MG ZR ແລະ MG ZT.
2010 - 2019
2010
MG6
ໃຫມ່ MG ທໍາອິດນັບຕັ້ງແຕ່ການປ່ຽນແປງຂອງຍີ່ຫໍ້ໃນການເປັນເຈົ້າຂອງເປີດຕົວໃນປີ 2010. ການອອກແບບແລະວິສະວະກໍາໃນປະເທດອັງກິດ, MG6 GT (fastback) ເປີດຕົວໃນປີ 2010 ແລະປະຕິບັດຕາມໂດຍ MG6 Magnette (saloon). MG6 ໄດ້ຖືກເປີດເຜີຍໃນປະເທດຈີນໃນປີ 2010, ກ່ອນທີ່ GT ຈະມາຮອດອັງກິດໃນເດືອນເມສາ 2011, Magnette ຕໍ່ມາໃນເດືອນມິຖຸນາ 2011.
2012
ການກັບ
ຄືນສູ່ການແຂ່ງຂັນລົດທົວຂອງອັງກິດ 2012 ໄດ້ເຫັນ MG ກັບຄືນສູ່ແຊ້ມລະດັບຊັ້ນນໍາໃນການແຂ່ງຂັນລົດຈັກຂອງອັງກິດ, ການແຂ່ງຂັນລົດທົວຂອງອັງກິດ. ແຄມເປນ BTCC ຂອງປີ 2012 ເຫັນວ່າ Jason Plato ຈົບອັນດັບທີ 3, ໃນຂະນະທີ່ແຄມເປນ 2013 ເຫັນວ່າ Plato ເຮັດຊ້ໍາອີກອັນດັບສາມຂອງລາວ. MG ໄດ້ຊີມໄຊຊະນະໃນປີ 2014 ເອົາຊະນະ Honda ເພື່ອຄວ້າແຊ້ມ 2014 ຂອງຜູ້ຜະລິດ, ຄະແນນ 950.
2012
MG3
'Fun is Back' – ນັ້ນຄືຄຳຂວັນ MG Motor ທີ່ໃຊ້ເມື່ອມັນເປີດຕົວ MG3 ສູ່ຕະຫຼາດອັງກິດໃນປີ 2013. ລົດຊຸບເປີມິນິຂະໜາດນ້ອຍໄດ້ຖືກອອກແບບຢູ່ທີ່ Longbridge, ໂຮງງານທີ່ເປັນບ່ອນຕັ້ງຂອງລົດຍົນຂະໜາດນ້ອຍຂອງອັງກິດທີ່ໂດດເດັ່ນທີ່ສຸດ. ເວລາ, Mini, ສໍາລັບເກືອບ 50 ປີ. ດ້ວຍຕົວເລືອກການປັບແຕ່ງສ່ວນຕົວທີ່ໂດດເດັ່ນ, MG3 ໄດ້ເປັນຜູ້ຂາຍທີ່ເຂັ້ມແຂງສໍາລັບ MG ໃນປະເທດອັງກິດ.
2015
MG GS
ໃນໄລຍະ 90 ປີທີ່ຜ່ານມາ MG ໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນຄວາມຫລາກຫລາຍອັນໃຫຍ່ຫຼວງໃນລົດທີ່ມັນໄດ້ຜະລິດ. ໃນປັດຈຸບັນ, ເປັນຄັ້ງທໍາອິດນັບຕັ້ງແຕ່ການເລີ່ມຕົ້ນຂອງ marque, ມັນກໍາລັງຜະລິດ SUV. GS ເປີດຕົວໃນຕົ້ນປີ 2015, ສ່ວນໃຫຍ່ຈະສະໜອງໃຫ້ແກ່ຕະຫຼາດຕາເວັນອອກກາງ ແລະອາຊີ. ດ້ວຍມໍລະດົກທາງດ້ານກິລາຂອງ MG ບາງທີອາດເໝາະສົມທີ່ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວໄດ້ຜະລິດລົດກິລາອຸປະກອນກິລາ, ຕາມຄວາມມັກຂອງ Porsche, ບໍລິສັດລົດກິລາອີກແຫ່ງໜຶ່ງທີ່ຈະຂ້າມເຂົ້າໄປໃນອານາເຂດຂອງ SUV.
2017
MG 360
MG 360 ມີຄວາມພູມໃຈທີ່ຈະໃຫ້ພື້ນທີ່ພາຍໃນທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນຊັ້ນຮຽນຂອງມັນ.ຖານລໍ້ທີ່ຍາວສູງສຸດເຮັດໃຫ້ປະສົບການການຂັບຂີ່ທີ່ສະດວກສະບາຍ ແລະ ergonomic, ມີຫ້ອງຫຼາຍສໍາລັບທັງຜູ້ຂັບຂີ່ ແລະຜູ້ໂດຍສານທັງໝົດ.
2017
MG ZS
ເປັນຕົວແບບທີ່ໜ້າສົນໃຈໃນທັນທີ ແລະເຊິ່ງເປັນຕົວແທນຂອງ SUV ຂະໜາດກະທັດຮັດທີ່ສຸດ, MG ZS ໃໝ່ມີສະໄຕລ໌ທີ່ຕ້ອງອາໃສ ແລະ ຄວາມຮູ້ສຶກຂອງການຜະຈົນໄພທີ່ບໍ່ສາມາດຕ້ານທານໄດ້. ກວ້າງຂວາງເປັນພິເສດ ແລະພ້ອມດ້ວຍຄຸນສົມບັດພຣີມຽມທີ່ຈະຄົ້ນພົບໄດ້.
2018
MG 6 MG 6
ໃຫມ່ແມ່ນໂດດເດັ່ນແລະ sleek ຍ້ອນວ່າເຂົາເຈົ້າມາ. ເຄື່ອງຈັກ turbo ຂະໜາດ 1.5 ລິດ ໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງທົ່ວເຖິງ ແລະ ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍເຄື່ອງຈັກ turbo ຂະໜາດ 1.5 ລິດ, ຮູບແບບສະໄຕລ໌ນີ້ໄດ້ຖືກພັດທະນາເພື່ອຫັນຫົວ ແລະໃຫ້ປະສິດທິພາບທີ່ດີ. ມັນບໍ່ພຽງແຕ່ບັນລຸເປົ້າຫມາຍເຫຼົ່ານີ້, ແຕ່ມັນ surpasses ເຂົາເຈົ້າ.
2018
MG RX5
ການປະສົມປະສານສູງສຸດຂອງຄວາມສະຫງ່າງາມຂອງກິລາແລະການອອກແບບປະຕິບັດ, MG RX5 ໃຫມ່ແມ່ນ SUV ທີ່ຫຼາກຫຼາຍແລະມີຄວາມສາມາດ, ເຊິ່ງລວມເອົາບາງເຕັກໂນໂລຢີຍານຍົນຫລ້າສຸດທີ່ມີຢູ່. ສະຫຼາດແລະກວ້າງຂວາງ, ສະດວກສະບາຍແລະທັນສະໄຫມ.
2019
MG HS MG HS
ລຸ້ນໃໝ່ທັງໝົດເປັນລົດ SUV ທີ່ມີສະໄຕລ໌, ມີຄວາມສາມາດທີ່ຍອມຮັບເອົາຫຼັກຈັນຍາບັນຂອງຜູ້ຜະລິດຂອງ 'Explore your sense'. ມາຈາກແນວຄວາມຄິດ X-Motion ທີ່ຫນ້າປະທັບໃຈຂອງ MG, MG HS ກໍານົດການແຂ່ງລົດ adrenaline, ດ້ວຍການຈັດການທີ່ເຂົ້າໃຈໄດ້ທີ່ເຫມາະສົມເພື່ອສະຫນອງການຂັບລົດທີ່ມີປະໂຫຍດຢ່າງແທ້ຈິງ.
2019
MG RX8
ຜູ້ຜະລິດທີ່ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບໄດ້ສົ່ງ SUV ເຈັດບ່ອນນັ່ງທີ່ກ້າຫານແລະມີຄວາມສາມາດ - MG RX8 ທີ່ໃຫ້ຮູບແບບທີ່ບໍ່ຫນ້າເຊື່ອກັບຄວາມສາມາດທາງນອກ, ຄວາມສະດວກສະບາຍທີ່ຫລູຫລາ, ແລະບາງເຕັກໂນໂລຢີລົດຍົນທີ່ດີທີ່ສຸດທີ່ມີຢູ່.
2019
MG 5
ມີການອອກແບບທີ່ທັນສະໃໝ, ຕົວເລກປະສິດທິພາບທີ່ໜ້າປະທັບໃຈ, ແລະເທັກໂນໂລຍີຍານຍົນທີ່ທັນສະໃໝທີ່ສຸດທີ່ຢູ່ອ້ອມຕົວ, ຮູບແບບທີ່ໂດດເດັ່ນນີ້ໃຫ້ປະສົບການການຂັບຂີ່ທີ່ໃຫ້ລາງວັນ ແລະ ມ່ວນຊື່ນ, ທັງສຳລັບທ່ານ ແລະ ຜູ້ໂດຍສານຂອງທ່ານ.
2020-ມື້ນີ້
2020
MG ZS EV
MG ZS EV ໃຫມ່ແມ່ນລົດໄຟຟ້າທີ່ເປັນມິດກັບຄອບຄົວ, ອອກແບບມາສໍາລັບຜູ້ທີ່ຕ້ອງການຄວາມໄດ້ປຽບທັງຫມົດຂອງຍານພາຫະນະທີ່ບໍ່ມີການປ່ອຍອາຍພິດໂດຍບໍ່ມີການປະນີປະນອມກັບການປະຕິບັດຫຼືຮູບແບບ.
2020
MG ZST
MG ZST
ສ້າງຂຶ້ນເພື່ອຄວາມຊື່ນຊົມ, MG ZST ໃໝ່ສັ່ງໃຫ້ໃສ່ໃຈ ແລະ ປ່ອຍຄວາມຊົງຈຳທີ່ຍືນຍົງຍ້ອນຮູບຮ່າງທີ່ກ້າຫານ, ຍານອາວະກາດທີ່ສວຍງາມ ແລະ ອົງປະກອບການອອກແບບທີ່ທັນສະໄໝ. ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍ Turbo ແລະມີເທກໂນໂລຍີຂັ້ນສູງເຮັດໃຫ້ເຈົ້າເຊື່ອມຕໍ່, ແຈ້ງໃຫ້ຊາບແລະບັນເທີງໃນເວລາເດີນທາງ, ມີເຫດຜົນທຸກຢ່າງທີ່ຈະຫຼົບລໍ້ຂອງ MG ZST ໃໝ່.
2021
MG RX8 Black Edition
MG RX8 Black Edition
ປະສົບການຂອງການຂັບຂີ່ທີ່ໂດດເດັ່ນໄດ້ບັນລຸລະດັບໃຫມ່ກັບ MG RX8 Black Edition. SUV ຂະໜາດ 7 ບ່ອນນັ່ງທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດຈາກ MG Motor ປະສົມປະສານກັບຮູບລັກສະນະທີ່ໂດດເດັ່ນທີ່ມີພະລັງດ້ວຍຄວາມສະດວກສະບາຍທີ່ບໍ່ມີໃຜທຽບເທົ່າ. ດ້ວຍການອອກແບບກິລາທີ່ເປັນເອກະລັກ ແລະເທັກໂນໂລຍີທີ່ທັນສະໄໝ, MG RX8 Black Edition ຈະເອົາຄຸນລັກສະນະເຫຼົ່ານີ້ໄປສູ່ລະດັບໃໝ່ທັງໝົດ.
2021
MG GT
MG GT
ໄດ້ຮັບແຮງບັນດານໃຈຈາກ MGB GT ປີ 1962, MG GT ລຸ້ນໃໝ່ທັງໝົດແມ່ນລົດເກັ໋ງຫຼັງໄວຄ້າຍຄູປ໋ອງທີ່ຖືເອົາລັກສະນະການອອກແບບລ່າສຸດຂອງ MG. MG GT ໃໝ່ທັງໝົດໃຫ້ຄວາມສົດຊື່ນ, ມີລັກສະນະເຄື່ອນໄຫວ ແລະ ຫ້ອງໂດຍສານທີ່ໄດ້ຮັບແຮງບັນດານໃຈຈາກຍົນສູ້ຮົບ, ສະເໜີປະສົບການທີ່ໜ້າຕື່ນເຕັ້ນໃນຕະຫຼາດ Sedan ຂະໜາດກະທັດຮັດ.
ຕິດຕາມ
ໂພສໂຄສະນາລາຍການຂອງທ່ານຟຣີ